And then again, respect.

Återigen till ett ämne jag dragit upp förut. Detta med respekt. Detta med "tjejgäng" när man umgås cirka 6/7 tjejer jämt och ständigt och dom kallar dom varandra bästa vänner och dom älskar varandra osv osv. Men så fort dom är ifrån varandra så snackar dom en massa strunt och hugger varandra i ryggen om och om igen. Hur kan man vilja kalla någon som hugger en i ryggen för en vän? Jag förstår mig inte på det. Mina vänner vill jag kunna lita på. Jag vill inte behöva gå runt och oroa mig över om mina vänner kommer sprida vidare det jag nyss sa i största förtroende. Jag blir så ledsen när jag ser/hör sånt här. En äkta vän pratar inte struntprat om dig med andra vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0