Tankar som snurrar runt som en virvelvind

Ligger och tänker på allting mellan himmel och jord, men det är väl typiskt när man försöker sova? Har ni någon gång tyckt om någon som ni samtidigt inte tycker om? Kan vara lite svårt att förstå, så ska försöka förklara på bästa sätt. Ni gör allting tillsammans, håller handen offentligt, pussas offentligt med mera. Men samtidigt så vet ni innerst inne att det aldrig kommer bli något mellan er? Den känslan suger. Att allt detta med kärlek ska vara så komplicerat men samtidigt så vackert och underbart. "Fast jag inte saknar dig, så känns det som om världen skulle rasa om du glömde mig"



Kommentarer
sandra

Den känslan har jag kännt många gånger :/
jätte bra blogg, älskar dina inlägg! du skriver så bra :)

Svar: Den är inte rolig den känslan.. Gud vad glad jag blir av att höra sånt! Tack så jättemycket! :) Du tror inte att du skulle kunna länka mig ås att fler personer får reda på att denna bloggen finns? Ganska svårt att nå ut till folk när jag precis gjort bloggen. Skulle uppskattas jätte mycket! Kram :)
About Life

2012-10-03 @ 11:06:27
URL: http://splinky.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0