Lite citat värda att tänka på

- Believe in yourself

- If you love someone, dont let them slip away

- It's not about forcing happiness, it's about not letting sadness win.

-  Den största utmaningen i livet är att vara dig själv i en värld som försöker att göra dig som alla andra.

-  Du är vacker

- We judge people för judging people because judgning people is wrong.

- Livet blir inte lättare, du blir bara starkare

- Förlora inte dig själv i dina försök om att hålla kvar någon som inte bryr sig om att förlora dig

- Never love anybody who treats you like you're ordinary

- Saker kommer att bli värre innan der blir bättre, och när det händer kom ihåg vilka som hjälpte dig och vilka som inte




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0