Kärlek

Låter rubriken tala för sig själv. Vad tänker ni på när ni hör ordet kärlek? Jag tänker på.. Jag vet ärligt talat inte vad jag tänker. Kärlek är svårt tycker jag, det är svårt att släppa någon för nära inpå, man är för rädd för att bli sårad, man är för rädd för att man nån dag står där helt ensam kvar. Man är rädd för att förlora sin kärlek och se han/hon lycklig tillsammans med en annan. Man är rädd för hur lång tid det kommer ta innan man kommer över personen. Det finns väldigt mycket negativt. Men hur kan man vara rädd för någonting som är så vackert?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0