Jag är tom

Jag är tom, tom på ord. Jag förstår mig inte på folk som inte visar respekt, framför allt för sina kompisar. Respekt är något utav det viktigaste att visa för människor, framför allt människor du aldrig träffat förut. Visar du ingen respekt, förtjänar du heller ingen. Visst, man kan inte va perfekt i alla lägen. Men man kan tänka efter innan man gör något, tänka efter om det jag är på väg att göra nu kommer såra någon. Jag såg min vän i lördags kväll bli så sårad när hennes såkallade "vän" gick bakom hennes rygg. Det gjorde så ont att se, mina vänner förväntar jag mig mer utav än att bli huggen i ryggen sådär. Vänner kan va knepigt, så håll hårt i dom ni bryr er om.


Kommentarer
annsoh

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?
- Vill DU synas vid sidan av bloggen i 1 vecka och bli länkad!? :) - Då har du chansen nu! Anmäl dig och skriv '' jag är med '' Lycka till! :)
http://annsoh.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-tavling-1-2.html#comment

2012-10-01 @ 18:56:39
URL: http://annsoh.blogg.se
Tilda

Jag håller verkligen med, så himla klokt! Dags å börja följa din blogg.. :)

Svar: Vad glad jag blir! Tack så jättejätte mycket :)
About Life

2012-10-05 @ 19:13:15
URL: http://matildakolm.blogg.se
Lina

Gillar att du är ärlig, du sätter ord på det folk inte vågar att göra.

Svar: Glad jag blir! tack så jätte mycket! :)
About Life

2012-10-06 @ 01:51:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0