Sömnlös, igen.

Ligger i sängen med fönstret öppet och hör hur regnet smattrar mot fönsterbläcket. Älskar känslan utav när det är kallt och man ligger under världens varmaste täcke, men så fort man tar av sig täcket så är det så kallt att man nästan hackar tänder. Har blandade känslor när det gäller hösten då jag är en riktig sommar människa. Det blir så mörkt och dystert, kallt, blåsigt och regnit. Sommaren är färgglad, varm, full utav massa glädje och några enstaka sommarromanser. Men hösten kan ändå va lite underbart när man kommer in efter att ha varit ute på en lång promenad i kylan. Ta ett lång varmt bad, tända en massa ljus, dricka varm oboy framför teven och ha på sig en massa mysiga halsddukar.




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0