Om att förlora en vän, en bästa vän

Har ni någon gång haft en vän som ni kunnat prata med allting om? Allting mellan himmel och jord, någonting som du inte vågar berätta för nån annan än just den vännen. Ni är inte ensamna, för det har jag också haft. Att gå från att prata varje dag till aldrig är nog det som tär på en mest. För när man behöver någon att prata med så kan man inte längre vända sig till den personen man brukade säga allting till. Det är i sånna här lägen man inser att man ska hålla hårt i det man har. För man vet aldrig hur länge det varar. 




But if you were happy before you knew someone, you can be happy after their gone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0