Tack för alla goa kommentarer!

Vaknade runt tio av att solen sken in i rummet. Lite bitterljuvt när man fortfarande ville sova en stund. Men lika bra att ta tag i det man har att göra idag. Anledningen till att jag skapade den här bloggen är för att jag vill beröra folk. Jag vill visa människor att inte alla i dagens samhälle är hopplösa. Ni gör min dag så fort jag får en kommentar, och det vill jag tacka er för. Skulle förmodligen fortfarande skrivit även om ingen hade läst min blogg. (Om någon känner sig jättegullig idag så skulle du gärna kunna få skriva ett ämne som du vill att jag ska skriva om, eller om ni har några frågor som ni vill att jag ska svara på i bloggen. Det skulle göra min dag! :) Kram)

"Don't change just to impress and to please others. Change if it makes you a better person so you can have a better tomorrow."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aboutliife.blogg.se

I denna blogg kommer ni att kunna läsa om allt som har med livet att göra. Ibland när jag är deppig och inte kan prata med någon så brukar jag skriva av mig. Så varför inte göra det där andra kan läsa? Har ni några frågor eller behöver tips&råd. Lämna en kommentar med eran email så hör jag av mig så fort jag kan!

RSS 2.0